Automatiseren bedrijfsprocessen – RPA animatie

Automatiseren van uw bedrijfsprocessen

Nidaros helpt u om uw bedrijfsprocessen te integreren op basis van bewezen technologie. Wij analyseren repeterende werkzaamheden binnen uw bedrijf en zorgen ervoor dat deze werkzaamheden door onze ‘virtuele’ medewerker volledig worden geautomatiseerd. Dit proces heet Robotic Process Automation, kortweg R.P.A.

Klik op het filmpje om de animatie R.P.A. af te spelen.

 

Besparen op uw bedrijfsprocessen door Robotic Process Automation

Onze virtuele medewerker kan worden ingezet tussen bestaande applicaties maar ook tussen applicaties van verschillende bedrijven. Door de inzet van onze virtuele medewerker ontstaat er voor u een kostenbesparende oplossing, waardoor u en uw collega’s zich meer kunnen focussen op uw core business. Voor de duidelijkheid: wij veranderen niets aan uw huidige processen, wij plaatsen er alleen iets tussen.

Uw bedrijf groeit maar u bent huiverig om extra personeel aan te nemen?

Maak een afspraak met ons om te bespreken hoe wij uw bedrijfsprocessen kunnen automatiseren. U hoeft dan hoogstwaarschijnlijk geen (extra) personeel aan te nemen. Wij zetten voor processen binnen uw onderneming een zgn. virtuele medewerker in. Deze medewerker wordt door robots aangestuurd en is niet zichtbaar. En toch brengt deze virtuele medewerker veel voordelen met zich mee:

Voordelen van de virtuele medewerker:

  1. Wordt niet ziek
  2. Gaat niet met vakantie
  3. Werkt 24 uur per dag, 7 dagen per week (24/7)
  4. Bent u geen loon verschuldigd
  5. Zorgt ervoor dat de werkzaamheden gewoon in Nederland gedaan kunnen worden (niet uitwijke naar lage-loon landen)
  6. Brengt geen loonkosten met zich mee
  7. Gaat niet achter uw rug om met uw vrouw er van door
  8. Brengt opdrachtgever en leverancier dicht bij elkaar

Persoonlijk dashboard

Om u op de hoogte te houden van uw bedrijfsprocessen en de verwerking van de werkzaamheden leveren wij naast onze virtuele medewerker een specifiek dashboard en rapportagetool waarmee u uw eigen dashboard voor uw onderneming of organisatie in kan richten.

Om uw organisatie maximaal te kunnen ondersteunen hebben wij de mogelijkheid om koppelingen te ontwikkelen maar ook om serverruimte en hosting aan te bieden. In de afgelopen jaren hebben wij een klantenbestand opgebouwd waarbij wij onze klanten helpen met het ontwikkelen van de website, webshop en crossplatform apps. Deze ontwikkelingen worden beheert en gehost op onze eigen serverpark.

 

Bent u nieuwsgierig geworden wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen?

 

Meer weten over de mogelijkheden?

Wij kijken er naar uit om onze kennis te delen!

Direct Contact